Harboe er en dansk virksomhed med en stærk international platform. Vi producerer og markedsfører drikkevarer og maltbaserede ingredienser på mere end 90 markeder verden over. Vores forretning er baseret på stærke værdier, der er skabt gennem fem generationers familieejet og -ledet virksomhed. Vores resultater skabes gennem intensivt fokus på kvalitet, innovation og stadig mere effektiv udnyttelse af teknologi og ressourcer.
Spegerborgvej 34
4230 Skælskør
Tlf.
58
16
88
88
Mail: Klik her
Link til Harboe's Bryggeri A/S
Følg Harboe's Bryggeri A/S på
Produktporteføljen er designet til at imødekomme krav og markedspotentiale på de enkelte markeder og omfatter tre hovedkategorier: Øl, læskedrikke, energidrikke og ikke-alkoholiske maltdrikke, som markedsføres til privatkunder og via distributører til mere end 70 markeder verden over.
Traditionel maltekstrakt markedsført til fødevareindustrien på en række europæiske markeder.
Nye, unikke maltekstraktprodukter udviklet af Harboe og markedsført til kunder i drikkevareindustrien – lokale drikkevareproducenter i Mellemøsten, Centralasien og andre lande såvel som store internationale aktører.
Koncernens tre bryggerier har en samlet kapacitet på i alt 10 mio. hektoliter. I 2013/14 blev der i alt produceret godt 6 mio. hektoliter øl, læskedrikke og malurtprodukter.
Høj kapacitet og fleksibilitet er et strategisk fokusområde i den løbende driftsledelse og udvikling af produktionen på tværs af produktionsenhederne. Det er målsætningen at skabe både driftsmæssige synergier og bedre kundebetjening, og Harboe forventer at se positive resultater.
Investeringerne har været fokuseret på den løbende vedligeholdelse og fortsatte effektivisering af
produktionen. Der er desuden investeret i nye køletårne og kompressorer, som forventes at kunne give væsentlige besparelser på energianvendelsen.
Harboe har gennem de seneste fem år investeret til udbygning og styrkelse af bryggerivirksomhedens produktionsapparat. Investeringerne har vist sig afgørende i konkurrencen om de store volumener på de nordeuropæiske hovedmarkeder. Samtidig skaber kapaciteten i det moderne og effektive produktionsapparat et solidt afsæt for realiseringen af koncernens strategi og videre værdiskabelse inden for de strategiske udviklingsområder og den fortsatte geografiske ekspansion af aktiviteterne.